Rotorua / Tauranga - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Lisa Graaff - WaarBenJij.nu Rotorua / Tauranga - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Lisa Graaff - WaarBenJij.nu

Rotorua / Tauranga

Door: Kiwilisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

De modderpoelen nu gezien te hebben en heel veel dingen   die er nog te zien zijn maar ontzettend veel geld kosten toch eerst maar aan het werk. Tauranga is the place to be als het gaat om fruit plukken en ander seizoenswerk. Althans, dat is wat ik me heb laten vertellen.
Wat ik me ook heb laten vertellen is dat  het water hier de andere kant opdraait. Nu heb ik dat zelf nog niet ondervonden maar wel dat de sloten hier met de klok mee open gaan en dat je een stopcontact aan moet zetten voordat hij werkt, how weird.

Maar goed ik dwaal weer af, samen met Simon en Brian op naar Tauranga waar zij opzoek gaan naar een auto en ik naar werk. Daar aangekomen blijkt dat het een bezig stadje is, alle hostels zijn volgeboekt of hebben maar 1 nacht beschikbaar. Al bij al, een bed is een bed dus dan maar (ja, ik heb een tent, dat klopt).
Na 2 dagen volle bak in de hete zon aan het mooie strand van .... aan de west pacifische oceaan, bruin, voldaan, teveel wijn (dronken na 2 glazen maar dat zeg ik er niet bij) nu toch echt maar eens aan de bak;

Op naar Appletree Backpackers, werk zoeken  en most of all: m'n tent opbouwen!

  • 13 Januari 2015 - 18:46

    Clauti:

    Hey Lisa,
    Hoe gaat het nu met de survival gen van je vader? Toch liever in een bed slapen?
    Hoop het is nog gelukt met werk vinden. Ik ben zo blij dat jij een beetje je draai hebt kunnen vinden.
    Ha, je kan nu beter daar zitten dan hier met al die wind en regen. Succes verder kleine beer. Kusse mamsie

  • 21 Januari 2015 - 08:08

    Tens:

    Dat effect dat water de andere kant op doet draaien werkt alleen op grote schaal. Dus niet in de pot. Maar als je een raket afschiet moet je het wel zien.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 25 Dec. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 3721

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 Januari 2016

Nieuw Zeeland, here i come!

Landen bezocht: