Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisa Graaff - WaarBenJij.nu Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Lisa Graaff - WaarBenJij.nu

Taupo

Door: Kiwilisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Taupo

Jaja, de tent stond. Inderdaad, stond. Inmiddels weer ingepakt en wel in de auto met Andrew en Gingerbreadman (geen drank en toch geen naam onthouden, hmm, we zijn eruit, hij heet Stewart) richting Taupo.

Ik heb glowworms gezien, krabbetjes in het water gevonden, gegild om een kwal die er niet was (nieuwe bril?), een berg belopen (sorry lieve knietjes!) en geprobeert een goede nachtrust te krijgen in m'n tent.

Tent 1 zat kotsend aan de picknickbank, Duitsers moeten ook gewoon niet blowen! Tent twee lag te snurken alsof ze het Red Forest probeerde om te leggen. Tent drie was erruhg erruhg hard (HARD!) aan het oefenen om zich voort te planten. En tent vier lag ruzie te maken om verbinding te krijgen met Skype en tevergeefs in slaap te komen. O wacht, dat was ik zelf.

Verder was Appletree alles wat ik er van verwacht had. Supertoffe mensen, geweldige omgeving en entourage en natuurlijk Lilly, de Amsterdamse manager! Toch jammer om hier na twee dagen tenten weer weg te gaan. Maar goed: C'est la vie! (Au revoir Marjorie et bon voyage!)

Brian en Simon zijn onverwachts al vertrokken naar Raglan (daar zat ik dan met Fabrizio te wachten) en in Tauranga is helaas toch geen werk te vinden. En nu? Weer de plannen omgooien?

Weet je wat, f*ck dat plannen... Go with the flow girl!

 

Go with the flow, dat gaan we zeker doen. Andrew en Stewart hebben me meegenomen naar een plek diep in het bos. De omschrijving (die ze van een of andere Franzoos hebben gekregen) begon met "climb the fence" en werd vervolgd door "walk the plank behind te fallen tree." Klinkt betrouwbaar toch!? Er liepen "zomaar" koeien op het pad maar dat hield onze zoektocht niet tegen.
Ik ben toch zeker niet al twee keer gevallen (stukjes bos, echt o-ver-al!) En krijg alsnog the Squeeze niet te zien!? Zodra de foto's online  staan begrijpen jullie waarom dat zo genoemd  wordt.

De "Hotstreams" die overal te vinden zijn worden met alle recht zo genoemd. Heerlijk moe, voldaan en na een gratis peeling (ja die modder die je normaal in pakjes koopt) ga ik maar eens opzoek naar m'n tent.

Rozig als ik ben, uiteraard m'n schoenen vergeten bij de hotpools. Gelukkig was Dave (ze heten allemaal Dave hier) zo lief om me 40 minuten lopen te besparen. Vroemvroem... Gauw m'n schoenen halen!

  • 16 Januari 2015 - 07:52

    Clauti:

    Hey Lisa,
    Zoals ik het lees ben je snel onderweg. Hommels in je kont?
    Hoop dat het nu wat word met werken, veel plezier en succes verder kleine beer

  • 16 Januari 2015 - 12:09

    Dave:

    Wat moet je ook zonder dave!! Beste betrouwbare gasten van de wereld!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 25 Dec. 2014
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 3718

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 Januari 2016

Nieuw Zeeland, here i come!

Landen bezocht: